ٹیپو سلطان کا سفر آخرت

وہ عالمِ تصور میں میسور کے شیر کو ایک خوفناک دھاڑ کے ساتھ اپنے پرحملہ آور ہوتا دیکھ کر چونک جاتا تھا‘ اسکی سپاہ سرنگا پٹم کے میدان میں جمع ہونے والے سپاہیان اسلام کی نعشوں میں میسور کے شیر کو تلاش کر رہے تھے

مسلمانوں کے ملک میں پرندے بھوک سے نا مر جائیں

زیر نظر تصویر ترکی کی ہے جہاں ایک بہت پرانی اسلامی روایت ابھی تک زندہ ہے کہ جب سردی کا عروج ہو اور پہاڑوں پر برف پڑ جائے تو یہ لوگ چوٹیوں پر چڑھ کر اس وقت تک دانہ پھیلاتے رہتے ہیں جب تک برفباری ہوتی رہے۔ اور یہ اس لیئے ہے کہ پرندے اس موسم میں کہیں بھوک سے نا مر جائیں۔

پاپا نے پادری بنانا چاہا ۔۔۔مگر۔۔۔؟

میں اپنے کسی کام کے سلسلہ میں ’’تیونس‘‘ گیا۔ میں اپنے یونیورسٹی کے دوستوں کے ساتھ یہاں کے ایک گاؤں میں تھا۔ وہاں ہم دوست اکٹھے کھا پی رہے تھے۔ گپ شپ لگا رہے تھے کہ اچانک اذان کی آواز بلند ہوئی اللہ اکبر اللہ اکبر۔۔۔

داستان ایک متکبر کی

سبحان الله ! یہ تھا اسلام کا انصاف

میں اپنا ثواب نہیں بیچوں گا

عموریہ کی جنگ میں پیش آنے والا ایک دلچسپ واقعہ

10 مئی، 2014

ہر مسئلے کاحل جاندار۔۔۔ٹیلی شاپنگ سنٹر کی ’’غدار‘‘


’’خارجی ‘‘ کے بعداب پیش ہے ٹیلی شاپنگ سنٹر کی نئی اپ گریڈ پراڈکٹ ’’غدار‘‘۔۔۔ آپ کی منگنی ٹوٹ جائے، واپڈا والوں سے جھگڑا ہوجائے، ویگن والا کرایہ زیادہ مانگ لے، مالک مکان گھر خالی کرنے کا نوٹس دے دے،ٹریفک پولیس والا چالان کردے،دھوبی کپڑے ٹھیک سے نہ دھوئے،کیبل صاف نہ آرہی ہو،وغیرہ وغیرہ۔۔۔ توہماری پراڈکٹ’’غدار‘‘ استعمال کریں ، پہلی خوراک اثر نہ کرے تو پیسے واپس۔
دشمن کو دھول چٹانے کا نایاب فارمولا، پورے پاکستان سے ٹول فری نمبر پر ابھی کال کریں اور گھر بیٹھے منگوائیں، یاد رہے کہ ہماری پراڈکٹ ’’غدار‘‘ کی بدولت بے شمار لوگوں کی زندگی میں جادوئی تبدیلی آچکی ہے، آئیے اس بارے میں کچھ لوگوں سے بات کرتے ہیں۔ جی فائزہ آپ بتائیے آپ کے ساتھ کیا ہوا اور آپ نے کیا طریقہ اختیار کیا؟؟؟
 ’’میں اپنی ساس کی وجہ سے بہت پریشان رہتی تھی، وہ ہر وقت مجھے جہیز کم لانے کے طعنے دیا کرتی تھیں، مجھے کچھ سمجھ نہیں آرہا تھا کہ کیا کروں، میرا گھر اجڑنے کے قریب پہنچ چکا تھا، پھر ایک دن میری ایک سہیلی نے مجھے ’’غدار‘‘کے بارے میں بتایا، میں نے فوراً ایک پیکٹ منگوایا اور ہدایات کے مطابق اپنی ساس کو محلے بھر میں ’’غدار‘‘ مشہور کر دیا ، میں حیران ہوں کہ ہر کسی نے فوراً میری بات پر یقین کیا اور میری ساس کا سوشل بائیکاٹ کر دیا، میری ساس کا گھر سے باہر نکلنا مشکل ہوگیا، آخر کار اُس نے میرے پیروں میں گر کر معافی مانگی اور یوں میری زندگی میں خوشیاں واپس لوٹ آئیں‘‘۔ 

دیکھا ناظرین۔۔۔فائزہ اب ہنسی خوشی زندگی بسر کر رہی ہیں، آپ بھی سکرین پر دیے گئے ہمارے ٹول فری نمبر پر ابھی کال کریں اور ’’غدار‘‘ منگوا کردوسروں کی زندگی عذاب اور اپنی زندگی حسین بنائیں، آئیے! بات کرتے ہیں ہماری پراڈکٹ استعمال کرنے والے ایک اور صاحب اشتیاق سے جوکہ ایک فیکٹری میں ملازم ہیں۔ جی اشتیاق صاحب ! ہمارے ناظرین کو بتائیے کہ آپ نے ہماری پراڈکٹ کیوں منگوائی؟ 

’’میں ایک میڈیسن کی فیکٹری میں پیکنگ کا کام کرتاہوں، میرے پاس کافی عرصے سے پرانا موبائل تھا جس کی وجہ سے فیکٹری کی کوئی لڑکی مجھے لفٹ نہیں کراتی تھی، میرے پاس اتنے پیسے نہیں تھے کہ نیا موبائل لے سکوں لہٰذا میں نے اپنے مینجر کو درخواست دی کہ مجھے چھ ہزار روپیہ ایڈوانس درکار ہے، مینجر نے مجھے ایڈوانس دینے کی بجائے کہا کہ جب تک تمہارا پچھلا ایڈوانس کلیئر نہیں ہوجاتا اگلا ایڈوانس نہیں مل سکتا، یہ سنتے ہی میری امیدوں پر پانی پھر گیا اور میں اداس رہنے لگا، انہی دنوں فیکٹری کی کینٹین والے نے مجھے ’’غدار‘‘ کے بارے میں بتایا ، پہلے تو مجھے یقین نہیں آیا، لیکن پھر میں نے گھر کا پرانا ٹی وی بیچ کر ’’غدار‘‘ کا ایک پیکٹ منگوایا جس کے اندر اس کا سارا طریقہ استعمال بھی لکھا ہوا تھا، میں نے اگلے ہی دن فیکٹری میں مشہور کر دیا کہ ہمارا مینجر وطن کا غدار ہے، شام تک پوری فیکٹری کے مزدور سڑک پر نکل آئے اور مینجر کو غدار غدار کہنا شروع کر دیا، سب نے چندہ کرکے چار بینر بھی بنوا لیے اور سڑک پر آویزاں کر دیے، مینجر کے ہاتھ پاؤں پھول گئے، وہ بھاگا بھاگا میرے پاس آیا اور چھ ہزار کی بجائے دس ہزار نکال کر میری جیب میں ڈال کر بولا کہ خدا کے لیے اپنا الزام واپس لے لو۔میں سوچ بھی نہیں سکتا تھا کہ ’’غدار‘‘ کی بدولت مجھے اتنا فائدہ ہوگا، تھینک یو ’’غدار‘‘ ۔

 ناظرین، ہماری پراڈکٹ’’غدار‘‘ خاص طور پر پاکستانیوں کے لیے ڈیزائن کی گئی ہے،ایک دفعہ استعمال کرکے دیکھیں آپ خود مان جائیں گے۔فون اٹھائیے اور آرڈر کیجئے، پہلے تین سو کالرز کو ’’غدار‘‘ کے ساتھ ہماری سابقہ کامیاب ترین پراڈکٹ ’’خارجی ‘‘ کے تین پیکٹ فری دیے جائیں گے، تو دیر مت کیجئے، کہیں موقع ہاتھ سے نکل نہ جائے، پہلے آئیے پہلے پائیے، ایک حیرت انگیز ایجاد’’غدار‘‘ جو آپ کی بات نہ ماننے والوں کا جینا محال کردے گی۔آئیے بات کرتے ہیں ’’غدار‘‘ استعمال کرنے والے ایک اور صاحب سے،جی سرفراز صاحب ! سب سے پہلے تو یہ بتائیے کہ آپ کام کیا کرتے ہیں؟ 

’’جی میں بڑی محنت سے جوئے کا اڈہ چلاتا ہوں‘‘ ’’ویری گڈ۔۔۔اب ذرا بتائیے کہ آپ کو ہماری پراڈکٹ’’غدار‘‘ استعمال کرنے کی ضرورت کیوں محسوس ہوئی ؟ 
’’وہ جی میں ہمیشہ باقاعدگی سے علاقے کے تھانیدار کو اس کا حصہ پہنچایا کرتا تھا، لیکن دو ماہ پہلے ایک نیا تھانیدار آیا جس نے رشوت لینے سے انکار کر دیا اور میرا جوئے کا اڈہ بند کروا دیا،میں نے بڑی منتیں کیں، ڈیڑھ گنا زیادہ رقم کی آفر کی لیکن اُس کے سر پر ایمانداری کا بھوت سوار تھا، میں پریشانی کے باعث بیمار ہوگیا ، ایک دن گھر میں لیٹا ہوا ٹی وی دیکھ رہا تھا کہ اچانک ’’غدار‘‘ کے اشتہار پر نظر پڑی، میں نے سوچا آزمانے میں کیا حرج ہے لہٰذا ایک پیکٹ منگوا لیا۔شام کو میں اپنے ساتھیوں کے ہمراہ محلے کی مسجد کے باہر کتبے اٹھا کر کھڑا ہوگیا جس پر لکھا تھا کہ ’’تھانیدار اس دھرتی کا غدار ہے، اسے برطرف کیا جائے‘‘۔ میری حیرت کی انتہا نہ رہی جب پل بھر میں وہاں لوگوں کا مجمع لگ گیا اور پریس والے بھی پہنچ گئے، اگلے دن اخباروں میں خبریں لگ گئیں اور بات ڈی سی او صاحب تک پہنچ گئی، انہوں نے فسادِ خلق کے ڈر سے تھانیدار کو جبری رخصت پر بھیج دیااور میرا جوئے کا اڈہ پھر سے آباد ہوگیا۔ اب میں اپنے ہم پیشہ ہر بندے کو ’’غدار‘‘ استعمال کرنے کا مشورہ دیتا ہوں ،یہ لاجواب ہے‘‘۔

 ناظرین۔۔۔ملک کے کونے کونے میں کروڑوں لوگ ہماری پراڈکٹ’’غدار‘‘ خرید رہے ہیں، یہی ہے وہ چیز جو آپ کو ہر قسم کی ’’ آفات‘‘ سے محفوظ رکھ سکتی ہے، ہمارا دعویٰ ہے کہ ’’غدار‘‘ کے استعمال کے بعد آپ دوسری کمپنیوں کی بنائی ہوئی پراڈکٹ مثلاًصہیونی ایجنٹ، امریکی پٹھو اور ملک دشمن وغیرہ استعمال کرنا چھوڑ دیں گے۔ ہم آپ کو یقین دلاتے ہیں کہ ’’غدار‘‘ کے بے دریغ استعمال پر بھی کوئی آپ کی بات کی تحقیق نہیں کرے گا بلکہ وہ لوگ جنہیں غدار کے ہجے اورمطلب بھی نہیں آتا وہ بھی آپ کی حمایت میں نعرے لگاتے نظر آئیں گے۔ہر قسم کے سائیڈ افکٹس سے پاک، سوچنے سمجھنے کی صلاحیتیں سلب کردینے والی پہلی ریسرچ بیسڈ پراڈکٹ’’غدار‘‘۔۔۔

اگر آپ کے پاس بھی دلائل ختم ہوچکے ہیں، ثبوت ناکافی ہیں،ٹینشن بڑھ رہی ہے،عزت داؤ پر لگی ہے، شکست فاش کا خطرہ ہے اور کوئی اور حل نہیں سوجھ رہا تو یقیناًآپ کو ’’غدار‘‘ کی ضرورت ہے، ایک فون کال پر ہمارانمائندہ آپ کے پاس حاضر ہوگا۔۔۔تو انتظار کس بات کا، آج ہی منگوائیں اور دشمنوں کے سینے پر مونگ دل دیں، یاد رہے کہ ٹیلی شاپنگ سنٹر کی پراڈکٹ’’غدار‘‘ مارکیٹ میں بالکل بھی دستیاب نہیں لہٰذا ملتے جلتے ناموں سے دھوکا مت کھائیں، ہمیشہ اصلی اور کھری ’’غدار‘‘ منگوائیں اورجس کو چاہیں نیست و نابود کر دیں۔ جلدی کریں ،کہیں ایسا نہ ہو کہ آپ کا دشمن آپ سے پہلے یہ پراڈکٹ استعمال کردے۔ہمارے فون نمبرز چوبیس گھنٹے کھلے ہیں۔ہر مسئلے کاحل جاندار۔۔۔ٹیلی شاپنگ سنٹر کی ’’غدار‘‘۔ 

0 comments:

ایک تبصرہ شائع کریں